Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ για τους χρήστες των social media, βρέθηκε ότι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι γυναίκες. Η έρευνα αποκάλυψε, ότι η κυριαρχία των αμερικανίδων στα κοινωνικά δίκτυα δεν περιορίζεται μόνο στην μεγάλη συμμετοχή αλλά εκδηλώνεται και με περισσότερους τρόπους.
Οι γυναίκες επίσης προηγούνται και στην πρόσβαση στα social media μέσω smartphones και tablets. Ενώ ελέγχουν τους λογαριασμούς τους συχνότερα από τους άνδρες και με μεγαλύτερο εύρος ανταλλαγής νέων, μιας που οι άνδρες προτιμούν περισσότερο τους ειδησεογραφικούς και αθλητικούς ιστότοπους.
Εκεί όμως που η συμμετοχή τους ξεπερνά κατά πολύ την αντίστοιχη των ανδρών είναι στην νέα κατηγορία social media τα «οπτικού» χαρακτήρα δίκτυα, όπως το Pinterest και το Instagram με ποσοστά 33% έναντι 8%.